Ny vecka, mer praktik

HejHej!
Nu har jag varit hemma ett tag ifrån praktiken och det har inte varit ett dugg roligt idag kan jag säga .. Har haft världens huvudvärk hela dagen som vägrar att släppa har nämligen fortfarande ont .. Sen har jag knappt haft något att göra .. Ville bara att tiden skulle säga SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISH och sen skulle klockan vara 6 så jag kunde få gå hem, men icke ..

Nu är jag iaf hemma, sitter och äter här vid datorn . Ska bara ta det lugnt nu, lägga upp lite bilder på bdb och sen kolla på tv . Vet inte vad jag ska skriva riktigt, Hah dom har kommit och hämtat alla våra skåpsluckor i köket nu för vi ska få dem om målade så vi kommer vara utan luckor i 2 vekcor x) Det ser helt sjukt ut, haha!

Ne nu ska jag vidare till bilddagboken, :) PUSS


^Ja, såhär ser det ut i köket nu .. x)


Nicke är i Halmstad den här veckan .. usch så långt bort :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0