Tisdag!

HELLUU!
Nu har jag varit hemma i 30 min ungefär :) Har ätit lite och nu sitter jag här med höög musik :D Hih, det blir man glad av!
Just nu så lyssnar jag på Ashley Tisdale - Kiss the girl as länge sen jag lyssnade på den :O Den är braa :D
Sitter också och väntar på att få snacka med telenors kundservice på internet men mitt kö nummer är 32 -.- Så jag lär väl får vänta ett tag x) Jag får nämligen sms HELA TIDEN om hur mycket pengar jag har på telefonen, och det är så IRRITERANDEEEE! Får se om de kan fixa det :)

På praktiken så var det som jag trodde . Jag fick städa akvarierna -.- Fast Erika hade redan börjat skrapa alger så det gick rätt så fort, sen fick jag slamsuga akvarierna själv . Trodde mina armar skulle dö efter ett tag haha x) men det gick ju :) Sen fick jag plocka upp äckliga grisfötter o ben o hålla på, blääää x) Lukta apa gjorde det också! haha, sen hjälpte jag sofie med leksaksväggen med alla hund grejer och sen var det dags att åka hem :) sjukt söt hundvalp var det inne i affärn idag också! En australian shepherd, skitfin! Och hon hade ett brunt&ett blått öga, oh jag ville ta med henne hem! ska lägga upp en video snart :)

Vet inte vad som sker idag, ta det lugnt som vanligt . Hinner ju inte göra allt för mycket efter praktiken . Ska höra med Lina om hon är hemma så kanske man kan snacka lite skit med henne eller så :) PUSSPÅER


Söta Söta hund!!

Kommentarer
Postat av: LIAN

sv: Jaa :D men jag föll nästan för det där. Ska nog köpa det :D om jag inte hittar en såndär fil, bara filen liksom.

2008-12-16 @ 19:24:41
URL: http://natalyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0