Outfit

Hallå igen!
Nu har jag ätit men är fortfarande hungrig så ska nog ta mig 2 mackor till :) sitter här med ett glas multi vitamin dryck, mycket gott! Hih :D Jag kom på igår att jag inte har någon lunch, så det får bli ayy springa in på willys och fixa en ;D Heh .
Jag tänkte bara slänga upp dagens outfit innan jag drar mig :)


uh så trött jag ser ut, men det är jag ju så x)
Haha .
*Byxor - JC
*Tjocktröja - BikBok
*T-shirt - BikBok

Nu ska jag dra mig, ska skicka ett sms till älskling också för jag saknar honom redan =/ Det kommer bli en jobbig becka det här känns det som .. =/ Slutar inte förns 6 så är jag inte helt död så bloggar jag om dagen :) Ha en skön dag :) PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0