Praktik dag 2

HejHej, ledsen att jag inte bloggade imorse, men jag var så trött så jag sov en 30min extra och struntade i att blogga, men det tycker jag att jag förtjänar, hah :D

Idag när jag kom tillpraktiken så började jag med att ge alla djur ny mat och nytt vatten :) När jag var klar med det så sopade jag affären och sen sa min handledare till mig att det jag skulle göra idag var att städa alla akvarium, 60 st! Först så skulle jag skrubba alla glas sidor och försöka få bort så mycket alger som möjligt sen när jag gjort det skulle jag slamsjuga alla akvarier . Då fick jag lite hjälp av Sofie en tjej som jobbar där, hon gjorde några akvarier ochvi pratade och hade det jätte trevligt, :) Men usch så jobbigt det var! Jag höll på från 11.00 - 16.30 sen kände jag att jag var hungrig så fortsatte jag från 17.00 - 18.00 och då blev jag klar  sen var det dags att gå hem, och nu är jag hemma, :) Det har varit en jätte rolig men jobbig dag . Sofie gjorde den jätte rolig eftersom vi pratade massor med varandra :)
Jag fick jätte mycket beröm innan jag gick hem också . För att jag kämpat så bra och hunnit med alla akvarier. Det kändes jätte bra :)

Nu när jag har varit hemma har jag hunnit äta lite, annars inget . Satte mig här direkt nästan för att jag skulle h någon ork att blogga ;D Är helt slut i ryggen, ucsh ja så den värker .. Men men .

Nu ska jag mest ta det lugnt, och prata med Nicke älskling sen :) PussPuss



Här är 42 av de 60 akvarier jag städade ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0