Praktik dag 3

Halloj!
Jag försov mig imorse så jag kunde inte skriva ;O Jag vaknade vid hav 10 och då börjar jag! Så jag fick kasta på mig kläder och hoppa på cykeln och dra iväg! Men jag kom bara 10 min fösent och Maria blev inte arg och skrattade bara o sa att jag skulle tagit det lugnt istället, haha . Men men

Jag började med att ge smådjuren mat och vatten, sen sopade jag butiken och sen så fick jag hjälpa sofie att packa upp katt&hund mat och det var sjukt mycket!! 3 pallar med massor av mat! De som har hand om maten hade beställt hem för mycket så hela lagret är fullt med mat, haha . Det höll jag på med fram till 2 sedan tog jag min lunch för jag var så sjukt hungrig . Hinner ju inte äta innan .. Efter lunchen så tvättade jag rent utstidan på varje akvarie och efter det så skulle jag byta vatten i växtakvarierna och det var JOBBIGT !! Fick först springa och tömma vatten i hinkar, sen skulle jag fylla på också! Sprang säkert 50-70 gånger med hinkar om inte mer! Usch tungt och jobbigt!! Men men det är ju sånt som måste göras . Sen så åkte jag hem och nu är jag hemma, :)


Här har ni 1 pall med mat, tänk er 3 st -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0