Praktik dag 4

Hej på er!
Nu är jag hemma hos Nicke och väntar på att han ska komma hem :) praktiken idag har varit rätt lugn, liteför lugn ibland haha . Men jag började med att ge djuren mat och vatten sen så skulle jag städa hos några . Det var hos marsvinen, kaninerna, och hos råttorna, :) Det var jätte mysigt när jag städade hos kaninerna för de var ute hos mig och sprang :D De är för söta :) Men det var inte lika kul att städa hos råttorna, för när jag skulle sätta dom i en petbox sålänge så belv jag biten hundrafemtioelva gånger -.- Råttjävlar x) Haha . Efter det så skulle jag och Sofie fixa lite på lagret men hon kom aldrig ut dit  x) jag väntade och väntade men inte kom hon så jag började städa :) Städade rätt mycket, hah men jag hade ju inget bättre för mig så, :) sen så .. Vad gjorde jag sen ? x) Jo jag åt, för allt gick så långsamt, haha . Då var klockan 2 ungefär. Sen så1 skulle jag och Sofie sätta ihop kattklösar-grejer och hon blev överlycklig när vi gick till lagret och såg att jag hade städat! Hih då blev jag glad, :) När vi hade gjort det märkte jag leksaker och lite så, och sen fanns det inte så mycket att göra så jag fick sluta tidigare, sköönt :) Fast mamma kom inte och hämtade mig förns 6 så fick vara kvar där ändå, hah :D
Nu är jag hos Nicke som sagt och hoppas på att han kommer hem snart, saknar min älskade <3
Snart så tänkte jag kolla något avsnitt vänner, älska <3
Men först lite bilder oså :D


^Här inne var jag ett bra tag och städade hos djuren :)


Den här satte jag ihop och en till :D


^Den här hamstern är så sööt alltså :D
Så fort man gett den mat och vatten vill den ut på alla möjliga sätt :D


Den ser ut som en liten bomullstuss :D

Långt inlägget blev, men ah :D
Hoppas att alla haft en bra dag :D PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0