Praktiken dag 1

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma efter en jätte lååång dag .
Först i början tyckte jag att min handledare var lite tjurig, men hon mjuknade Haha . Först så fick jag byta vatten och mat hos alla djuren . Inte så svårt och ganska så tidsfördrivande :) När det var klart så tror jag att jag sopade i affären och såg till att såg snyggt ut på hyllor osv . Ställde iordning varor som låg huller om buller, radade upp vattenflaskor, sen så skulle jag fixa till alla leksaket och det tog 100 år :O Säkert 2 - 3 timmar alltså ;O Jobbigt var det, men det blev fint :) Det tog jätte lång tid att fixa alla hundkläder också, fanns ju hur mycket som helst av det också . Men leksakerna tog längre tid för det var ju en hel jävla vägg med leksaker x) haha . Sen höll det på så . Fixade för det mesta saker i hyllor oså . Käkade lite snabbt, sen var det ut i butiken igen .

Nu har jag jätte ont i mina fötter och i min rygg meen det är sånt man får ta ;D har ont i huvudet också, men det är nog för att jag är hungrig så ska äta något snart :) Det har varit en helt okej dag fast lite långtråkig emellanåt, men det funkar . Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar, om jag nu gör det, det vet man inte :)
Här kommer några bilder iaf :)


^Uuuh (;


^Ja såhär såg det ut innan jag städade hundkläder ..


^Sen när jag var klar såg det ut såhär :)


Här har ni alla leksaker, fatta att det tog LÅNG tid innan jag var klar :O
Det låg leksaker överallt! Alla kunder frågade vad jag höll på med x) Hah

Oh jag får ont i både fötterna och benen hur jag än sitter =/ Jaja, ska försöka att inte klaga :)
Nu ska jag äta lite, take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0