Rolig dag på praktiken!

HejHej!
Nu har jag varit hemma en stund, ska snart ner till pizzerian och hämta en varm och god pizza :D En calzone med extra ost, YAMMIE :D Hih

Idag påpraktiken har jag haf det rätt kul ändå :) Först så började jag med att städa hos ALLA gnagare, eller Daniel hjälpte till, jag städade 2gerbilburar och .. Vad blir det? 7 hamsterburar, 1 kaninbur och en marsvinsbur! SJUKT jobbigt! Det tog hela förmiddagen, satt där från halv 10 till 13.15 då jag käkade lunch, sen var jag fär ett tag till och städade och SEN blev jag klar, pust!
Efter det så fick jag packa upp jätte mycket varor! Jätte kuuul :D Ta fram varor ur kartonger, pricka av och placera, :D Hehe kanske inte låter så jätte roligt men det var det faktiskt :) Känner att man gör någon nytta och att man klarar av att hitta artickelnr själv oså :) Roligt roligt . Det höll jag på med tills jag skulle gå hem :) Ville nästan inte lämna allt :O Det var jätte mycket kvar så ville fortsätta men kände hur hungrig jag var och hämlängtan tog över :D Nu sitter jag är med kurrande mage, ska nog gå ner till pizzerian nu, pizzan borde vara klar :)
Hörs kanske senare :) PuSS!


^Skön stil råttan har alltså :D


^Som sagt det var en hel del kartonger, och det var inte bara
en sak i varje kartong heller, nej nej .


Jag sätter prislappar på handlederna istället för att skära mig,
den ni! Trög jag är x) Hah, men det gjorde sjukt ont att dra bort dom :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0