Sista veckan har börjat!

Go'morgon!
Ni anar inte hur dåligt humör jag var på igår så jag struntade i att blogga . men nu är det bättre, men jag vill fortfarande fortsätta sova! Jg är så trött om mornarna alltså .. Det är så skönt att det är sista veckan nu! Ska bli så sjukt skönt med lov!!

Sen snackade mamma och jag igår och jag får fira jul med min älskling!! Känns jätte bra faktiskt :) Så dagen innan ska jag fira med mormor, morfar, mamma, Thomas, Cristian och sofie :) Nicke skulle också ha varit med egentligen men han åker ut till landet dagen innan såhan kan inte =/ Och jag får komma ut till dom när jag är klar :) Ohh, det är snart juuul! hih

Vill ni veta något mer roligt? :D Våra nya skåpsluckor kom igår :D Tänkte lägga upp en bild :)

Men jag måste dra mig om jag ska hinna käka något och senklä på mig, :) Vi hörs ikväll sen ! PUSSPUSS


Tadaaa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0