Sleeptime

HejHej
Usch så irriterad jag blev på den där jäkla pizzan, meen det har lagt sig, blev irriterad på mamma istället ..
Vi bytte från mitt rangliga databord till ett skrivbord som mamma fått av en kompis, så skulle jag koppla ihop datorn osv . så började mmma hållapå med massa sladdar och jag blev irriterad och fräste till .. Sen börja hon tjaffsa om att jag inte ska ha mina betyg på golvet -.- och sen bröt det loss . ah ska inte tråka ut er .. Men förlåt till mamma iaf!

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på Lady&Luffsen för 3;e dagen i rad ( a ) Bra fiiiilm, och älskar låtarna :D Heh
eller så blir det Eva&Adam serien som jag sätt 100 gånger men äh :D Haha .

Får se om jag orkar att pallra mig upp tillräckligt tidigt för att blogga på morgonen imorn . Jag som är så morgontrött, snozade till 08.50 imorse, ställde klockan på 08.00 men vägrade att gå upp, hah :D Ska försöka skärpa mig imorn så man kanske hinner fixa sig lite och se lite bra ut när man går till praktiken och inte bara se trött och tråkig ut, som jag har gjort hela veckan . hah .

Imorn så kommer ju Nicke hem också, så gör väl inget om jag är lite fin? :) Ah får som sagt se om jag orkar ta mig upp ur sängen :) Sov så gott alla :D PUSS!


^ Före


^ Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0