Tisdag!

Hejsan!
Nu har jag varit hemma i en timma ungefär :) Jag har inte gjort så mycket, har mest kollat på tv, sen har jag ätit lite och kollat min bilddagbok .

Idag på praktiken så har jag städat alla akvarier igen .. Det ska göras 1 gång i veckan så jag kommer få göra det nästa vecka också mycket roligt! Elle neh, det är det inte, sjukt tråkigt! Meeeen bättre att jag gör det än inget alls faktiskt för jag hatar att inte ha något o göra för då står tiden bara still! Så dagen har gått rätt så fort ändå :) Jag fick också inreda akvarierna också, kul :D

Nu ska ja fortsätta prata med älskling som ringde <3
Skriver kanske sen, PUSS!


Städar för fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0