Trevligt hos pappa!

Hej mina läsare!
Nu har jag varit hemma hos min pappa ett tag . När jag kom hit så var bara han hemma och det kändes skönt faktiskt, att få honom lite för sig själv :) Vi pratade om min telefon, om praktiken och sen visade han mig olka grejer man kan göra med hans kamera (systemkamera) Vill bara ha en mer och mer! Jag lekte lite med den mycket roligt!

Sen så startade jag datorn (lånat Nickes laptop) och så föreslog att att pappa skulle gå in på en hemsida för att ladda ner teman m.m gratis och han ville att jag skulle fixa några så jag gjorde det :) Vi bestämde också att vi skulle ta en sväng på stan han och jag! Det ska bli roligt faktiskt, pappa och jag hittar ju inte på så mycket tillsammans så det ska bli trevligt!

Vad har har gjort idag annars då? Jo Nicke åkte ju som sagt och käkade julbord, då satt jag bara och latade mig i soffan med datorn i knät och tv:n på fllt ös! haha . När Nicke kom hem så pratade vi lite och sen kollade vi på tv :) Dock skulle ju han åka vid 7 så då gick jag ner till pappa :) Ja det ör vad jag har gjort, bara latat mig ^^ Det har varit rätt skönt att bara slappa dag faktiskt :) Jag satt i underkläder från att jag vakna till 5 - 6 eller så, hih ^^ Det är tilllåtet ibland (oj, tre l . Vet inte hur det stavas :O)

jo, jag var ute med Zicko när jag kom till pappa! Första gången jag fick gå ut med honom för pappa är sjuk . Men allt gick ju bra oså :) Älskar dig Zicko <3

Nae nu ska jag inte uppehålla er längre ;D Hoppas alla haft en trevlig fredag :)
PUSSPUSS

 
<- Nicke och far min, :) ->


^ Ute med älskade Zicko, syns inte så bra för att den är fotad
med mobilen, men ändå :)

 
^ Är han inte för söt? han gör alltid så där när han vill gosa
böjer ner huvudet :D Han är för go <3

Ha en skön kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0