Långfredag

Hejsan!
Vaken tidigt idag igen! Fast inte lika tidigt som alla andra dagar ;D Jag har ju fått sova till halv 8 iaf (; Jag vaknade när Nicke var uppe för han ska till Elmia i Jönköping idag, och jag ville inte med så jag försökte sova men det gick ju som det gick :P Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra tills han kommer hem igen . Så är det ngn som vill ses är det bara att höra av sig :)

Ikväll så blir det bio med Nicke och 2 av hans arbetskamrater, fast and the furious ska vi se! Hoppas verklien att den är lika bra som de andra filmerna :) Efter der så vet jag inte om vi ska ut med vi får väl se hur det blir med det eftersom jag är 18 och de andra över 20 så ah .. :p

nu ska jag nog käka frukost! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska med se den ikväll vid nio ;) Lite snygg Vin diesel är eller? ;D haha

2009-04-10 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0