1;a April - Äntligen vår!

Hej på er!
Någon mer än jag som älskar vårvädret?! Hoppas bara att det inte slutar vara såhär fint, jag vill att det ska vara så jämt! Underbart skönt när man känner hur solen verkligen värmer! Igår sa vår svenska lärare att från och med 1;a April är det slut på att använta strumpor enligt henne, så jag och Tess hände på! Jag gick till&hem från skolan i mina ballerina skor, och i skolan så hade jag mina underbara svarta skor! Lite småjobbiga att gå i men jag vänjer mig nog :) (för er som undrar varför jag inte bara hade de svarta skorna skulle jag få grymt ont i fötterna av att gå 3km vilket är avståndet hemfrån mig till skolan)

Första lektionen vad slapp, kunde inte göra ngt alls eftersom Emma och Lollo inte var i skolan .. Men det var juskönt för mig, för jag bara satt och pratade och läste . hehe! Sen hade vi idrott och vi fick sluta tidigare och efter det hade vi djursjukvård som var lika seg som vanligt.

Imorn har vi svenska prov och jag förstår NADAAAAA! jaja, får försöka plugga ändå .
Senare så ska jag färja håret, äntligen! Men det blir nog sista gången nu innan sommaren, för jag låter ju bli att färga håret under sommaren eftersom mitt hår bleks så pass mycket. Men före och efter bilder kommer sen :D !
Puss på er så länge!


Såhär har jag sett ut idag :)
Kolla den blå himlen alltså, love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har :)

2009-04-01 @ 15:29:48
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej! Vad har du gjort idag?:)

2009-04-01 @ 15:39:50
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej, tur att det var ett skämt då och inte sanning :). För det gör verkligen ont att stuka foten. hihi ^^

2009-04-01 @ 16:48:34
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaha okej:) Jag har varit hemma idag för jag har feber:/ men jag har suttit på verandan och njutit av vårsolen jag med:) Tack detsamma!:)

2009-04-01 @ 16:59:40
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0