<3

Ska sova hos Emma och Patrik i Linköping från imorn - Lördag .
De är hur underbara som helst som låter mig stanna där så jag slipper
sova ensam hemma som jag hatar efter att varit hemma så ofta när jag var
yngre . Rktigt fina vänner är ni!

Tackar gud att jag har fått de underbara vänner som finns i min närhet .
Även fast de flesta av er inte bor nära ställer ni alltid upp! Underbarare
vänner finns verkligen inte! Tack för allt ni gör, jag uppskattar det verkligen
ni är verkligen helt underbara <3

Håller på att packa ner kläder o det som jag ska ha med mig till dom . Jag tänkte
ta med mig Nickes dator oså också eftersom jag ofta sitter vaken om nätterna och
jag vet inte riktigt hur Patrik och Emma är så, men det märks ju :)
Kan inte släppa hur fina vänner jag har . Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0