9;e April

Hej på er!
Idag är jag faktiskt rätt så pigg! Lite illamående på morgonen men det är mycket bättre nu och nej jag är inte gravid för er som tror det ;) Jag är fortfarande snorig men mycket piggare så det känns skönt :) !!

Vi vaknade 7 idag och har vart vaken sen dess .. Eller jag sov en timma vid 11 ungefär så jag vaknade runt 12 fast det kändes som klockan var 4 haha . Vi har bara tagit det lugnt, jag har läst lite och kollat på tv :) annars har det inte hänt så mycket, jag känner för att gå ut och gå men Nicke sa att vi skulle vänta tills han duschat och det har han inte gjort än, haha! Får väl se hur det blir med det ..

Och vad händer idag då? Jo antagligen så ska jag och Nicke käka pizza med mamma, mumma! Vi ska också åka till apoteket så jag kan köpa koksaltslösning till min navelpiercing som är infekterad som aldrig förr, men jag tror att det har att göra med att jag varit sjuk eller är . Jag hoppas det blir bättre iaf för jag har väldigt ont .
Jag skulle ha åkt upp till Josse i Motala och festat med henne, men det blev tyvärr inte så! Vi får ta det en anna gång gumman!

Någon som ska hitta på något kul idag? Tell me :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0