Aj!

Go'morgon får man väl säga!
Jag vaknade nyss för jag har sovit riktigt dåligt i natt .. Jag har/haft jätte ont i halsen och kan knappt svälja, så jag har vaknat varje gång jag svalt, så jag har knappt sovit alls .. Nicke sa att han hade hört mig säga '' fan så ont jag har, aj, fan '' osv .. Det har blivit lite bättre nu med inte mycket =/ jag ska dricka lite te och hoppas på att det blir lite bättre .

Jag ska ner till stan och träffa Tessan ockå :) Och så dänkte jag att jag kunde köpa halstabletter och ta ut pengar som NBicke ska ha, meeeeen min plånbok är fortfarande i Nickes bil! Han skulle påminna mig imorse så skulle jag gå o hämta den men inte blev det så . Haha! Så jag får vara utan pengar idag med x) Lika bra det kanske (:

Vad ska ni göra idag då? :) PussPuss


Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0