Äntligen helg!!

Hej alla glada!
Jag har precis slutat min sista lektion men jag ska göra ett prov som jag inte kort innan eller ah det är en bokanalys men det är som ett prov så jag måste vara kvar tills omprovstiden börjar! som tyr är så är det fler av tjejerna som inte gjort prov som ska göra de så slipper ju vara själv som sist :) Det som suger är att det inte är så många omprovstider kvar och jag har väl 6 prov eller ngt som jag inte har gjort! Ett är ett omprov och resten har jag inte gjort.. Hur ska det här gå? Sista veckan innan sommarlovet förra året så gjorde jag 6 prov på en vecka och det lär väl bli så det här året också känns det som -.- jag får försöka så gott jag kan!!

Nu ska jag gå upp och se om josse har slutat !! PussPussssssss


Längar till imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0