Glad påsk!

Hej på er!
Det var riktigt trevligt igår kväll även fast jag hade skapligt tråkigt på dagen ;D
Jag, Janne och Nicke gick till stan och vi hann precis till bion, när den hade hållt på ett tag blev jag jätte kissnödig så jag skulle gå på toa och självklart så ramlade jag i trappan! Skämdes ihjäl .. Men det var rätt så mörkt i salongen så jag behövde ju inte se ngn iaf, haha . men filmen var faktiskt riktigt bra! Lite överdrven och jag tycker nog de andra flmerna är lite bättre, men den var bra :) Och aa Emelie,Vin Disel är sjukt snygg :D ;)

Efter det så gick vi till Harrys och käkade och drack lite, Nicke och jag drog rätt tidigt för vi var trötta båda två och jag hade ont i fötterna efter att vi nästan sprang ner till stan (han blåsor under fötterna nu) men det var en jätte trevligt kväll :) !

Vaknade ju rätt så skapligt idag med, vid 9 :) Vid 2 så ska vi hem till Nickes mamma&pappa och käka påskmiddag med hans familj, det blir trevligt :) Även om jag inte äter så mycket av påskmaten, men det gör ju inget :)
Vad ska ni göra denna påskafton? PUSS

¨
Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0