Go'morgon studiedag!

Nyvaken&Glad!
Eller glad vet jag inte, men ändå haha . Eller jo lite för det är så skönt att ha studiedag ^^ Love it!
Idag då . Jo idag så ska man till Linköping och träffa bästaste vännerna :) Det ska bli jätte roligt!
Får se när vi åker dit, Tess skulle höra av sig sen så att jag vet :) Sen så ska jag ju stanna kvar,
det är nog fler än jag som sover där idag men så ska jag ju sova där en natt till :)

Jag fick ett sms av Nicke förut och han skrev att kl 06.00 imorgon, svensk tid så lyfter hans plan
mot Sverige! Ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag får träffa honom! Saknar han så!!

ne nu ska jag äta frukost! Jag kan ta lite mer kort den här helgen också för jag har fått låna mammas
kamera eftersom min inte funkar :)

PussPuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0