Go'morgon

Vaknade för inte alls så länge sen . Har inte sovit så bra i natt eftersom jag sover i soffan för jag hatar att sova i min säng när jag är ensam hemma, vet inte varför :P Men så är det .

Vad ska jag göra idag då? Jag måste försöka städa lite här hemma för mamma kommer hem imorn och jag stökar jämt ner, haha . Sen måste jag hitta mitt häfte i mikrobiologin för jag har prov imorn och jag har ingen aning om var det är, så det måste jag leta reda på . Sen vet jag inte vad jag ska göra, får väl se .

Linn berättade en grej som pajjade Nickes och min ettårsdag .. Uff hade ju planerat in det och så gick det inte =/ Nu vet jag inte hur jag ska göra med det .. Får försöka hitta på något annat .. Någon som har något bra förslag?

Nu ska jag äta fruukost, PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan sova hos dig

2009-04-19 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0