Har dig i tankarna hela tiden

Hej på er!
Idag så vaknade Linn och jag vid 7 först och gick ut med Cain som varit jätte duktig och inte gjort något inne i natt . Jag var hur trött som helst och somnade så fort jag la mig i soffan igen, sen så vaknade jag vid halv 10 och busade lite med Cain sen käkde Linn och jag frukost oså :) Sen så har vi sett på tv och inte gjort allt för mycket mer . Linn åkte hem för en stund sen och jag kan inte sluta tänka på Nicke .

Jag fick sms av honom i natt vid 1 och då mellan landade de i Kuala Lumpur och hade 2 timmar på flygplatsen sen 8 timmar flygresa kvar . Vid 11 så var han framme i Australien och då var klockan 19.00 där . Stackarn hade bara sovit i 3 timmar, men eftersom det var kväll så skulle han snart gå o sova . Uff jag saknar honom!

Idag vet jag inte vad jag ska göra .. Tejerna i min klass ska ha grillfest i Linköpng och jag kan inte komma för jag har inte pengar till det så jag får käka fiskgratäng med mig själv .. Det blir väl att se massa filmer och göra ingenting eftersom jag inte är van vid att vara ensam om helgerna längre . Jag var ju det varje helg innan jag blev tillsammans med Nicke, men nu är jag van vid att vara hos Nicke varje helg men jag överlever nog .

Någon som ska hitta på något kul idag?
Puss på er!


Är han inte bedårande lilla Cain? :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Min lilla älskling

2009-04-18 @ 18:36:17
URL: http://linnchristinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0