Hemma = Plugg

HejHej nu är jag hemma och har precis varit i tvättstugan för mamma ville att jag skulle börja tvätta . Nu ska jag ta mig några mackor för jag är jätte hungrig och mamma kommer inte hem än så måste äta lite . Sen kommer hema kvällen bestå av plugg, plugg och åter plugg! Har prov imorn och det är hur mycket som helst att plugga på! Uff .. men sånt är livet, skönt att vi har sovmorgon imorn iaf och slutar vid 2 sen är det lillov ^^
Dock kommer jag vara ensam hemma torsdag - söndag och antagligen så kommer jag sitta ensam på valborg också .. Får väl se hur det blir med det . Det positiva är att det sakta men säkert rör sig mot söndag längtar!!

Ne nu är mina mackor klara! Puss påer




Jens i min klass målade den här fina
till mig :) Fotade den medans han höll på
och längst ner ser ni resultatet :)

Kommentarer
Postat av: Tess

bilderna blev grymt snyga ;).

2009-04-29 @ 12:40:07
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0