Hemma = Plugg ..

Nu är jag hemma och prover gick skit :D !! Haha .
Jag som hade klottrat handen full med fusk (fy Elin) och så var det ett sant/falskt prov så inte fick jag någon använding av det . Å andra sidan så förväntar jag mig ett IG så vi får väl se hur det blir med den saken!

Jag får se om jag tränar snart eller inte för mamma sover och vill inte väcke henne och be henne om skjuts, men vaknar hon så tänker jag be henne, haha . annars så kommer resten av dagen/kvällen bestå av pluggpluggplugg för imorn är det dax för prov igen i hund&katt dock bara katt . Boriiiing, men lite intressantare än protister o svampar o skit, haha .

Jo nu är det så att jag undrar vem som är Anonym och kommenterar min blogg? Någon som skäms eller är för feg för att inte skriva sitt namn? Undrar bara vem det är .. Tycker det är tråkigt när folk inte kan stå för att de kommenterar . Jaja det är ju ditt val men jag skulle vilja veta vem du är .

Nu ska jag ut i vardagsrummet och kika om mamma är vaken . Puss på er!


Katter var det ja .. Önska mig lycka till
på det här också, det kan jag behöva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0