hmf ..

Nu har jag beställt armbanden!
dock såg jag att jag kunde ha fått 5% rabbat när jag var klar med beställningen,
jobbigt läge .. Meen inget att göra åt :) Det hela gick på 778:- för 2 armband i äkta
silver +faktura och det kommer tyvärr att ta 4-9 arbetsdagar innan de kommer till
Sverige och mig, men jag har ju en liten present till åt Nicke som han får så länge
innan armbanden kommer, hoppas de går bra :) Det stod att i värsta fall så kan det
ta upp till 3 veckor..! Men det hoppas jag verkligen inte ;O

Längtar tills de kommer nuu :D Men jag kommer inte ha några pengar kvar men det är det
värt tycker jag :) De kommer förhoppningsvis komma nästa vecka eller veckan efter, hoppas det går fort!

Nu börjar min lektion igen, hund&katt . Seegt men vid 11,40 är det lunch!
PUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0