Jobbig dag!

Hej på er!
Jag måste säga att jag är JÄTTE TRÖTT!
Första skoldagen efter ett lov är ju alltid seg men det har gått rätt så fort idag . Dock kändes det hopplöst när Linn sa att hon slutade vid 12 och själv skulle man sitta kvar till 4 .. Jaja sånt är livet ;) Jag skulle ha träffat Linn idag efetrsom det inte blev något igår meen eftersom jag slutar sent så kommer jag också komma till henne sent så vi bestämde att vi skulle ta det på fredag istället :) Hoppas det blir av också :) !!

Nicke skjutsade mig till skolan idag och det var jätte jobbigt att säga hejdå eftersom vi inte visste om vi skulle säga hejdå för 3 veckor eller för 3 dagar .. Han messade mig när han kommit till jobbet och sa att han ska jobba i Stockholm i veckan men han hade fått lov att komma hem på torsdag! Så det ska bli skönt att vi slipper säga hejdå i telefonen . Dock vill jag inte att det ska bli fredag för jag vet hur mycket jag kommer sakna honom .. Men det är ju underbart för honom att få åka till Australien :) Jag skulle själv vilja åka dit om jag inte skulle vara så flygrädd som jag är och sen skulle jag vara livrädd för alla äckliga djur, de har ju verkligen ALLA farliga djur :S Usch .. Men ett fint land är det ju :)

Nu ska jag snart käka med mamma och Thomas :) pussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0