Jobbig men ändå en bra dag :)

Hejhej!
Jag har inte gaft sån lust att blogga för allt som funntis i min skallen är att Nicke är på väg till Australien .. Han sitter just nu i ett plan högt uppe i luften, någonstans i världen . Uff, det var jätte jobbig imorse när Nicke skjutsade mig till skolan . Att säga hejdå, usch det var hemskt .. Jag grät och visst jag kanske är löjlig, men jag vet hur mycket jag kommer sakna att han inte ringer mig på kvällen . Att sova ensam hemma 2 helger för att mamma är i Stockholm, bara att tänka på det gör så jag får tårar i ögonen .. Jag kommer sakna han så grymt mycket!  Han ringde innan han gick på planet, då grät jag också . Jag hoppas de här 2 veckorna går fort .

Skolan idag har varit seg, som varje fredag .. Jag gjorde ett prov men det känns som jag kommer får ig, men det återstår o se . Efter skolan så gick jag hem och Linn kom till mig, hon hade även med sig lilla Cain :) sötaste är han den lille busen! vi har busat med honom hela dagen och pratat, käkat pizza och nu ska Linn&Cain sova här :) Vi har haft det dundertrevligt!

Snart så ska man väl sova :) Cain ligger helt utslagen i sängen och Linn håller på att somna . Jag är inte så trött nu men kommer nog bli det snart . Hoppas ni haft en bra dag :) Hade jag inte träffat Linn hade min dag varit helt kass, men tack vare henne har mn dag varit bra :) <3

Puss på er!


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0