Ljudet av ditt hjärta

Hej på er!
Det blev ingen träning för mig och Jessica idag .. För klantig som jag är så hade jag glömt min plånbok i Nickes bil som stått på hans jobb hela dagen .. Så kan det gå när inte haspen är på! Vi tog iaf en tripp på stan och käkade lunch med Lina, jätte trevligt!! Dock så åt jag ingenting  för min bedövning i munnen hade inte släppt och nu när den  gjort det så värker det i hela munnen på mig .. j'vla tandläkare ..!

Jag har iaf haft det jätte trevligt idag :) Jag gick hem till Nicke, skönt att gå i vårsolen faktiskt :) dock så dog min ipod precis när jag skulle gå så det blev lite tråkigt, men skönt att röra lite på sig ändå :)

Nu sitter jag och läser Ljudet av ditt hjärta som jag fått låna av Jessica och jag kommer antagligen sitta och läsa hela kvällen! Nu ska jag fortsätta med det iaf, Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0