Lördag - En lyckad kväll!

Hej på er!
tänkte berätta om gårdagen och idag :) !! Festen blev riktigt lyckad och vi hade jätte roligt! Mycket dans, skratt och även tårar men alla var glada tillslut! dock trodde vi att Lollo var död där ett tag för hon bara försvann från festen så vi sprang runt kvarteret och skrek efter Lollo och jag skrapade i min tå i asfalten för jag var barfota så nu har jag jötte ont i den men tillslut visade det sig att Lollo gått upp och gömt sig högst upp i trapphuset haha! Tack för en underbar fest! Hoppas att alla hade lika roligt som jag <3

Emma, Lollo&Patrik sov kvar hos mig eftersom de bor i Linköping, vi kom i säng vid halv 2 och så idag vaknade jag vid 9 av att Patrik började städa, jätte gulligt av honom! Jag gick upp och hjälpte till sen så vaknade de andra och vi satt och pratade innan vi åkte till Fiahemmet och hämtade Patrik&Emmas nya katt Mira :) Jätte söt! Sen åkte vi och käkade en slafsig och fet pizza, muuuuuuums! Har halva kvar i kylskåpet så ska äta den sen :D Sen har vi sett på film och pratat, jätte trevlifr har vi haft det! Patrik nöp även mig den jäveln!! jag fick ett blåmärke efter någon minut bara och nu är det jätte svullet och gör jätte ont!! Dumma patrik ;)

Nu ska jag lägga mig och se på film, eller jag måste dammsuga o lite först och ringa mammiiiiii! Jag saknar Min älskade Niklas också .. Hoppas den här veckan går fort!!
och hoppas ni haft en trevlig helg för det har jag :) PUSSSS

Några bilder från igår orkar inte lägga upp alla så därförf är inte alla med;
l

Bilder från idag;



Ser ni så "fint" han fick till det? Dumma Patrik (;


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack ännu en gång för en jätterolig kväll! :) <3

2009-04-26 @ 17:54:59
URL: http://annasofiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Sjukt rolig fest! En av de bästa. <3<3

2009-04-26 @ 19:32:20
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0