Måndag

Go'morgon på er nu är det måndag igen!
Jag är jätte tröööött trost att jag börjar 10.10 idag, men jag är ju inte så jätte smart jag .. x) Jag vaknade vid 7 när klockan ringde, hoppade in i en dusch och sen " ELIN VARFÖR ÄR DU VAKEN? DU BÖRJAR 10.10?!! " Klantskalle .. Så direkt när jag duschat så gick jag och la mig igen och sov en timma, huh :D

Idag så ska jag ha prov egentligen men jag har ju inte hittat mitt häfte så jag slutar vid 2 idag, skönt det . Dock inte lika skönt när jag vet att jag kommer få frånvaro från lektionen, men vad ska jag göra? Efter skolan så ska jag nog bege mig ner till stan och träna :) Det var ju ett tag sen! Men jag tror jag är tillräckligt frisk för att köra igång igen :D

Nu måste jag käka ngt innan jag går!  Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0