Påskafton

Hej alla glada! Hoppas ni haft en trevlig dag för det har jag ;)
Vid 2 så åkte Nicke och jag hem till hans mamma och pappa o käkade med dom +hans syste&pojkvän och hans morfar, det var trevligt! Vi skrattade och hade rolgt! Det blev en tävling med tvättsvampar helt plötsligt och jag och Hanna skrattade som aldrig förr! haha vi var kvar där ett bra tag men när vi skulle åka så sa Nicke att han skulle till Janne så då träffade jag Lina bus ^^

Vi har sett på 2 filmer, Twilight och Raise your voice! Mycket bra filmer båda två, men Twilight är ju bäst ;) heh, sen så har vi snackat och skrattat tillsammans! Det har varit jätte trevligt :)
Nu så ska jag väl se på mer film eller så för Nicke skulle ut för han hade lovat att köra hem Janne sen och så skulle han hämta mig om det inte blir för sent och det hoppas jag inte för jag vill inte spva själv hemma ..

Jag fick reda på en ganska så tråkig grej .. Eller ah det är ju mest tråkigt för mig, Nicke ska ju till Australien fredag nästa vecka och det kanske blir så att han får jobba i Stockholm nästa vecka . Det betyder att jag inte kommer kunna säga hejdå till Nicke, eller jo över telefonen men jag kommer inte att träffa honom på 3 veckor i så fall vilket jag tycker suger .. Jag håller tummarna för att han ska få jobba hemma men bara för att jag vill det så lär det väl inte bli så .. Suck ..

Jaja nu ska jag nog se en film och käka lite, det fanns tacos i kylen och det är ju inte helt fel :)
Puss på er!


Jag idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0