Seg

Hej på er!
Jag har inte gjort allt för mycket faktiskt, Lina och jag vaklnade sent och käkade frukost vid 14.20 haha . Hon åkte hem vid halv 4 och då städade jag lite i rummet sen kom Nicke och hämtade mig så käkade vi kinamat :) Jätte gott! Men den här gången var det jag som bjöd :D Eller han betalade fast jag ska ge han pengar för jag hade bara på kortet så det blir ju att jag bjuder, haha :D

Sen har vi bara tagit det lugnt hemma hos Nicke och nu sover han ;D Han ska ju jobba imorn så :) Den här  veckan jobbar han hemma, SKÖNT eftersom han åker till Australien om 2 veckor tror jag det är :| Så det ska bli skönt att spendera rätt så mycket tid med honom innan han åker iväg :)

Imorn ska jag till tandläkarn .. Har ju missat mina 2 förra tider jag haft så imorn ska jag laga ett hål, sen nästa gång blir det att börja med den där jäkla rotfyllningen .. usch säger jag bara, jag ska ligga med munnen öppen i 1 timme varje gång och det kan ta upp till 4 gånger innan den är klar, alltså 4 timmar!!! Jag får kramp i käken efter en kvart :S men det får jag ta när det kommer, det är ju i mitten av april det sätter igång ..

Det blir antagligen att träna med Jessica imorn också, kulkul :) Jag ska få låna ''ljuddet av ditt hjärta'' av henne så jag kan pusta ut och läsa klart när jag hör din röst :D skulle på panik om jag skulle behöva vänta tills jag har råd att köpa de 2 sista böckerna för jag känner att just nu är det lite tajt med pengar så jätte snällt att jag får låna den :)

Ne nu ska jag slänga igång  en film, antingen så blir det vänner avsnitt eller Twilight . Kanske båda ? får se .. Puss på er och hoppas ni haft en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0