Skola - Fiahemmet

Hej på er!
Är nyligen hem kommen från skolan och jag dör snart av hunger, haha .
Ska snart äta (; men först så tänkte jag berätta att vi var på Fiahemmet idag! Usch farligt att åka dit alltså, man vill ju bara ta hem varenda katt de har där! Hur söta och keliga som helst! Synd att mamma är allergisk =/ jaja så är det .

Idag vet jag inte vad jag ska göra, bara ta det lugnt tror jag :)
nae nu måste jag äta, annars kommer jag käka upp mig själv inifrån eller ngt . haha

Pusspuss

Lite bilder också;


Kommentarer
Postat av: Jonte

ÅH!! :O Katter!! :D:D:D:D:D:D:D

2009-04-21 @ 21:23:42
Postat av: Anonym

ÅT DU NÅGON? :D:D:D:D:D

2009-04-21 @ 21:24:23
Postat av: Jonte

JAG KAN INTE KOMMENTERA VAFAN -.--.-.-.-.-.-.- ;D;D;;D;D;D;D;D;;D;D:S:S:S:S::S:S:OO:O:O:OO^^^^

2009-04-21 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0