Torsdagen den 23;e April

Solen skiner jag och jag är på jätte bra humör :D
Dock är jag jätte hunrig vilket gör att jag blir trött också men mamma är snart klar med maten och då blir jag för hoppningsvis pigg igen :D Skolan idag har varit rolig men seg . Vi har alltid så kul och skojar på rasterna men lektionerna är väl inte allt för roliga . Det är ju så himla tråkigt att sitta inne och lyssna när det är jätte varmt och skönt ute, men sånt är livet!

Jag funderar på om jag ska träna idag men vet inte om jag hinner med det eller orkar . Mamma och jag ska handla efter vi har ätit och då blir det också inköp till lördag :) Längtar som tusan! Jag hoppas verkligen att det blir en lyckad kväll :) !

Nu ska jag se om maten är klar! Hörs nog senare :) PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0