Underbara väder!

Hej alla glada!
Jag är så överlycklig att det är fint väder idag med! Dock har jag fått skoskav av mina ballerina skor, men det gör inget det tillhör :D hehe . Skolan idag har varit rätt så rolig, eller den började ju med prov och jag pluggade inte ett någe för att det var så mycket att få in i huvudet men jag kunde rätt så mycket faktiskt! Men jag blir förvånad om jag får godkänt, så antagligen blir det omprov meen man ska aldrig säga aldrig ;)

Efter det så hade vi djursjukvård, tråkigt men rätt okej . På mikrobiologin efter lunch skulle vi ta stick i fingret ochkolla på vårat blod i mikroskop och kolla vilken blodgrupp vi hade! Själv så har jag A+ eller A-positiv, kan säga vilket som :) Jag böev jätte glad att jag inte var negativ för då kan man få problem när man skaffar barn, inte första barnet men 2;a 3e; osv. Orkar inte förklara mer änså, haha!

Sen hade vi djursjukvård igen och då fick vi lära oss att sy stygn, i disktrasor haha! Det var roligt och inte allsså svårt som man trodde :D Ruuligt!

Jag funderar på om jag ska sätta mig i solen och läsa lite? :) Jag har kommit jätte långt in i boken så jag måste beställa hem ljudet av ditt hjärta och så länge vi båda andas snart!! Hih, jag kommer få panik när jag läst alla böckerna kan ju inte bara sitta och vänta på filmerna då ju ;O haha får läsa dom igen, haha nae får se hur det blir fjärde och sista boken är ju rätt tjock ^^

Hoppas alla får en fin dag och njut av det fina vädret!!PUSS


Mitt blod, huh ^^


Björn kollar om jag är negativ eller positiv och jag var positiv :D


Syr lite^^


Emma syr ^^

Kommentarer
Postat av: fiffi

Okej, ja jag är också på bok 2 man kan knappt sluta läsa ;) Ja twilight filmen äger! Hur mår du då?



Jag åker konståkning är med kompisar och lite så ;)

2009-04-02 @ 19:40:47
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Jonte

INGEN TRÄNING?! OCH INGEN MSN?! :O;OO;O;O;O;;D;D;D;D;D;D;S:S:S:S::S:S;D;D;D;D;O:D:D:D:D:D

2009-04-03 @ 00:01:44
Postat av: fiffi

jaa ! :D Okej a alla mina kompisar har böckerna så jag lånar bara :D

2009-04-03 @ 13:32:18
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0