Jag vill bara lägga mig i sängen och somna om

Go'morgon!
Är ritktigt trött men måste hålla mig vaken .. Vet inte om jag ska gå eller ta cykeln till skolan får se hur det blir . Känns kasst att skolan börjar igen måste jag säga, men det ska i underbart att träffa alla igen . Nu kommer man ju ha grejer att göra om dagarna oså men inte alltid som jag upskattar skolan, typ aldrig mer än att jag får träffa mina vänner .

Jag somnade runt 3 i natt, vaknade vid halv 5 och redan då började jag bli orolig för att försova mig så från halv 5 till halv 8 vaknade jag ungefär vad tionde minut och var tvungen att kolla på klockan så jag har inte fått så mycket sömn .. Jag skulle gått upp vif halv 9 men jag kände att jag ändå inte sov något vidare så jag gick upp och började fixa mig . Har bara sminket kvar men det får vänta lite . Ska fixa lite låtar till min ipod, förnya den lite nu när jag kommer att använda den varje dag . Måste fixa frukost också.. Hörs senare! Puss på er :)


Jag är helt trasig på insidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0