Sista dagen på sommarlovet ..

Hej alla glada&ledsna om det är så .
Trevlig kväll igår, Linn kom tillbaka till miefter någon timme och senare vid halv 1 så kom Erik och Johan . Vi snackade och kolade å tv . Riktigt trevligt faktiskt, vi satt och skrattade åt Johan hela tiden, haha! Vi åkte och skjutsade Eriks bror till Svärtinge och var tillbaka runt halv 3-3 och då släppte de av mig hemma sen åkte de hem :) Jag somnade nästan direkt men vaknade runt 6 och somnade vid 7 igen sen vaknade jag halv 10 och fick panik för trodde skolan började 10 men sen kom jagpå att det är sndag och SISTA dagen på sommarlovet .. Usch så hemskt, vill inte tillbaka till skolan . Jag kommer ju inte  något liv för att jag måste plugga hela tiden men det ä väl ett måste ..

Vad händer idag då? Jag har ingen aning . Få väl se helt enkelt, jag ska väl käka snart för har inte ätit ngon frukostä öän så ska väl göra det. Vet inte vad jag ska skriva mer . Ha en fin dag :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0