Skolan

Är i skolan och ska göra ett arbete tillsammans med Tess men hon är och ska mönstra idag så får jobba själv, lycka till gumman! Har inte haft lust att blogga så har låtit bli helt enkelt . Man börjar väl komma in i rutinerna men detjobbigaste är att gå upp på morgonen . Jag har sovit hos Josse hela veckan och hade jag inte gjort det s kan jag ju säga att jag hade försovit mig varje dag! haha, morgontrött som jag är!!

Ikväll blir det rix fm och augustifestivalen här i norrköping, ska bli kul!
ne nu måste jag fortsätta jobba, Puss påer!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack för lycko önskningar gumman :D<3

2009-08-23 @ 15:34:04
URL: http://metrobloggen.se/Tesswedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0