Trevig dag!

Linn har varit hos mig hela dagen med sin illa vovve Cain :)
Jag är också hundvakt till min mormors hund, Moa aka Tjocka korven (; haha stackarn, hon är tjock men hur söt som helst :) Vi har inte gjort så mycket, kollat å tv och pratat :) hon åkte hem för inte så länge sen
men vi kanske ska ses igen, får väl se hur det blir :)

Jag är för övrigt med i Kenzas tävling, hon lottar ut en mini pc! Inte för att jag har så stor chans att vinna men man kan ju alltid försöka :) Skulle vara underbart att ha en till alla skolarbeten som kommer nu! Hoppas inte på något men jag vill vinna som alla andra av hennes flera tusen läsare vill :p Men det skadar ju inte att försöka :)

hoppas att alla haft en fin dag! :) PussPuss


Sen en tid tillbaka ..

Kommentarer
Postat av: BUNNY

VAD TYCKER DU OM SKOR? SVARA PÅ DET I MITT INLÄGG "BUNNY ♥ SHOES" SÅ ÄR DU EN ÄNGEL :)

2009-08-16 @ 11:27:51
URL: http://hellobunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0