3 dagar

Go'morgon!
Jag har varit vaken en stund men ligger fortfarande kvar och myser i sängen. Idag är det första riktiga dagen på lovet, skönt det kan vara o slippa på upp till skolan! Snart är det bara ett halvår kvar i skolan sen ska man ut i det riktiga livet. Får se hur det går..
3 dagar kvar till julafton nu och hur känns det då? Jo helt underbart om ni frågar mig :) Ju mer snö det är ute desto mer julkänsla får jag! Så är det säkert för många andra också.

Vad händer idag då? Vet faktiskt inte riktigt än. Måste ta mig något att äta, sen blir det att hoppa in i en dusch. det är väl det ända jag har planerat än så länge ;) Någon som ska göra något kul idag?
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0