4 dagar

Kan ni tänka er att det bara är 4 dagar kvar till julafton?
Sjukt så fort det går! Jag är iaf glad att jag har alla julklappar klara så man slipper oroa sig för det :) Det är så mysigt med jul, speciellt nu när det är så mycket snö. När det är vinter och jul ska det vara mycket snö som när man var liten :) '' Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten '' Lalalalala!

För mig blir det åter igen 3 julaftnar. Dagen innan jul tillsammans med mormor,&morfar, Cristian&Sofie sen Mamma&Thomas. På Julafton blir det att åka till skövde och fira med Thomas familj och annandag jul blir det att åka hem till pappa o fira med honom, Lotta, Nikita och Cristian&Sofie. Trevligt trevligt, ni tänker säkert ''sjukt mycket julklappar hon får'' Visst är det mysigt att fira jul så många gånger men jag skulle hellre ha hela familjen sammlad på ett och samma ställe och ha det mysigt alla tillsammans. Men jag älskar min familj även fast den är rätt splittrad men ibland blir det lite tråkigt bara. Men som sagt, jag älskar varenda en.
Någon mer som firar jul som jag? :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag firar inte 3 ggr men 2 ggr blir det iallafall, på julafton med mamma och hennes släkt i småland och sen på annandagen blir det med pappa och hans släkt :)

2009-12-21 @ 09:30:57
URL: http://annasofiekarlsson.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0