Älskade Zicko..

Nu finns du inte hos oss längre..
Jag har en klump i böstet som bara vill ut.. Du var så speciell, du var du.
Du var en underbar hund som med glädje alltid rusade fram och ville hälsa. Du var som en stor nallebjörn som skule vara med överallt och du ville inte bli lämnad utanför. Det var nog det jag älskade mest med dig, att hur många man än satt i sofan så skulle du minsann också ligga där. Hur trångt det än var skulle du vara med och klart du fick det.

Tårarna bara sprutad när jag fick veta att du ine finns kvar här längre och så fort jag tänker tanken så rinner tårarna åter igen.. För mycket tårar just nu.. Orkar inte skriva



Kommentarer
Postat av: Jonte

en av världens bästa hundar <3

2009-12-30 @ 22:32:28
Postat av: Linn

finns för dig. <3

2009-12-30 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0