Dan före dan före dopparedan!

Hej på er! Bara 2 dagar kvar till julafton nu, hur känns det då? SKITBRA för imorn får jag öppna mina första paket :D hehe..

Vad händer idag då? Jo jag ska vara hundvakt eller jag är. Mamma väckte mig och sa '' Jag åker o hämtar Akilles nu för du ska vara hundvakt '' Haha helt nyvaken och fattade ingenting och dessutom blev jag livrädd när han hoppade upp i sängen för han har blivit så stor! Värsta monstret är han nu, men så fin så :D Jag tänkte gå ut med honom så han får leka i snön lite :D

Jag har blivit godkänd av videofy.me också så kommer lägga upp mina filmer hos dom nu :D Ne nu börjar jag bli hungrig så ska ta mig något att äta. Puss på er


'' Snart så kommer tomten hem till oss ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0