Knäpp dröm

Jag undrar när jag ska sluta drömma så konstiga saker, men dom här drömmarna gör mig ioförsig ganska så glad inombords. Nu ska ni få höra.

Jo ni förstår jag var en av the Cullens! Bella var också med men det var jag som var tillsammans med Edward, dock umgicks jag mest med Emmet och höll på o hoppa i träd o grejer, hah. Sen skulle jag och Bella sno någonting kommer inte ihåg vad det var men vi skulle iaf ta det från ''the bad guys'' och så fick vi springa som idioter där ifrån vilket inte var någon konst eftersom vampryer springer med en väääääldans fart ;)

Sen kom vi till en skog och mötte 2 vampyrer, en tjej och en kille o dom sa att det elaka gänget höll till inne i skogen och helt plötsligt kom Carlisle och sa att vi skulle ha ihjäl varenda en. dock kände jag inte igen Carlisle för jag tyckte han var skitsnygg (vilket han är) så han fick presentera sig. Lite illa när han ska föreställa min ''pappa'' så känner jag inte igen honom. hahaha.

Vi började springa genom skogen, eller jag hoppade mest i träden för det tyckte jag var roligare och det gjorde Edward också bara för att hålla koll på mig. Sen vär vi kom fram till deras ''läger'' så började vi slakta alla onda vampyrer och det var blod ÖVERALLT och Edward höll om mig för jag blev kanska skärrad efter allt blodbad även Emmet och Carlisle kramade mig.

Sen kommer jag inte ihåg mer, haha! Knäppt va? Jag vet inte hur ofta jag drömmer om dom alltså det är sick. Första gången jag såg New moon på bio drömde jag om dom 3 nätter i rad, ja jag är nog lite besatt men det gör inget!


Carlisle Cullen - Peter Facinelli


Emmet Cullen - Kellan Lutz


 Edward Cullen - Robert Pattinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0