Min julhelg

Nu tänkte jag att ni skulle få höra om min julhelg och se mina julklapar!

Dagen innan julafton så åkte jag mamma och Thomas hem till Cristian och Sofie tillsammans med mormor och morfar. Vi käkade god mat, så man blev spymätt - förstås, pratade och hade det jätte trevligt. Vi öppnade paket och hade det myys. Cristian kom också med den bästa juklappen då han beättade att Sofie är gravid och dom ska ha barn i Juli nästa år så då blir jag faster! Underbart <3

Jag fick(klickbarabilder);

+ en tröja som jag antagligen glömt i skövde, choklad, sockar och 500:- Tack <3

Julafton
började med en resa till skövde och Thomas familj. Efter 2½ timmes resa så var vi framme, vi fixade oss lite oså innan maten och jag lekte lite med Hugo. Lillkillen på 4 år, hur söt som helst!

Vi käkade good mat tillsammans, pratade och hade trevligt. Hugo ville försås öppna paket direkt efter maten men vi var ju tvungna att vänta på Tomten! Hugo studsade upp och ner tills Tomten kommen tillslut var han där! Tomten läste på paketen och Hugo delade ut dom. Dock blev han lite förvirrad när det stod tex '' God jul fa&mor önskar Thomas '' Då han inte förstod tt Thomas föräldrarär hans farmor och farfar ovs ;) Så sööt så.

Vi öppnade paket, Hugo slet upp paket efter paket då vi andra tog det lite lugnare. Jag blev jätte nöjd med mina julklappar och kvällen slutade framför Sagan om de två tornen.

Jag fick(klickbarabilder);


(och jag fick inte bara en tallrik utan 12st och en volmaster&en hårblås)Tack <3

Juldagen var vi kvar i skövde, käkade god mat och hade det trevligt. Har te så mycket o säga om dagen riktigt. Vi kollade film och nyste, lekte m hugo och hade kul.

Annandag jul så var det dags för mig att åka hem, idag skullejag nämligen fira jul med pappa så jag fick åka tåg hem. Dock fick jag byt tåg 2ggr så jag åkte med sammanlagt 3 tåg den dagen. Jag hatar att behöva byta och hålla på för jag är rädd för attgå på fel tåg eller att missa tåget och det var precis vad jag höll på att göra! Tåget som jag åkte d blev försenat med 15 min så när jag klev av på perongen fick jag springa som en jag vet inte vad och det var precis att jag hann med! Jag hadeått panik om jag hade missat det men som ur var så hann jag!

När jag kom hem till Norrköping så åkte jag hem för att byta om och hämta julklappar. Sen kom Lotta och Nikita o hämtade mig så åkte vi. Cristian och Sofie hade redan kommit dit så vi satt och pratade en stund innan det var mat. Det var jättegod mt som pappa hade gjort och det var faktiskt skön att slippa julmaten, hehe.. Vi kollade lite på tv och pratade o hade det trevligt tillsammans.

Sen var det dags att öppna paket även här och jag blev jätte glad för det jag fick! Kvällen slutade med att jag sov hemma hos Cristian och Sofie.

Jag fick(klickbarabilder);

+en kartong med massor av köksgrejer, Tack <3

Kommentarer
Postat av: Dennis Johansson

tjenare du en fråga som inte handlar det minsta om din blogg men det är ju det ända sättet jag får tag på dig, har du bytt telefon nummer och msn kanske för jag får inga svar på varken sms eller mail. och sen om du fortfarande tränar på friskis skulle vara roligt att träffas lite mera, saknar dig vännen.

2009-12-30 @ 14:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0