Mitt sista jullov..

Hej på er!
Idag var det julavslutning, den sista för mig men det var deb klockrenaste någonsin. 2 lärare hade klätt ut sig och dansade till en skämt version när Carolina af Ugglas och Malena Ernman och det roliga är att HAN som var Marlena hade värsta klänningen, var sminkad och hade peruk. Ae jag vet inte när jag skrattade så mycket sist, Ni ska få se en video så kanske ni förstår ;) Fast jag kan tydligen inte ladda upp den nu så ni får vänta..

Jag sjöng på avslutningen också, Love story med Taylor Swift. Det gick bättre än vad jag trodde men guuuuuuud så nervös jag var! Som vanligt meen ändå ;)

Tyvärr så har mamma tagit med sig kameran till sthlm så ni får vänta på bilderna också, haha bra allting går... Men nu ska jag verkligen njuta av mitt sista jullov, Puss på er!



En nervös Elin imorse!

Kommentarer
Postat av: stefan

vad skönt att det gick bra när du sjöng ;)

2009-12-19 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0