Oja, en gång till!

Igår var jag på bio och nae ni vet inte vilken film!
Eller okej.. Jag såg new moon igen! Den här gången med Tess och Josse och tro mig, den är lika bra vaaarje gång! Jag kommer nog se den någon mer gång men just nu måste jag prioritera julklapparna till familjen, jag har bara köpt 2 och jag ha 7 kvar, tummen upp! Äh det går nog, får försöka hålla mig ifrån Neewmoon ett tag, men jag måste se den innan den slutar gå på bio för den kommer inte på dvd förns i april ästa år, lååååångt kvar!

Ni får kalla mig nörd om ni vill, för jag är en! En stolt också ;)
Jag lovade mig själv att läsa slutet på fjärde boken Så länge vi båda andas idag men än har jag inte läst de sista sidorna, jag vill inte att det ska ta slut!! Men jag måste.. Ska snat läsa om tredje boken snart för jag kommer inte ihåg så mycket,haha . MEn nog pratat om det, nu ska jag sova . 
Imorn är det en stor redovisning, nämligen den för vårat projekt. Hoppas det går bra! 
Puss&oGo'natt på er!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0