Sola?

Jag funderar på o jag ska gå o lägga mig i solariet?
Jag har inte varit ute på hela dagen så kan väl inte skada o gå 500m? haha.. Jag har inte gjort annat än att se på vänner eller jo jag lagade mat till mig själv och fixa lite i rummet men mer har jag inte gjort. Det kan vara skönt det med ibland, dock kommer jag börja klättra på väggarna snart, hah!

Igår blev jag iaf glad när Erik vann idol :)
Men det verkade ett tag som jag var den enda, ha.
Jag tycker iaf att han är duktig :)

Nae, jag måste göra något så får gå o sola, verkar inte som jag lyckas få med mig någon så får gå di själv men som sagt det är ju inte så värst långt ;) Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag! PussPuss

Heh såhär satt jag under hela idol finalen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0