15;e Februari!

Hej på er, jag skulle ha bloggat igår igen men det blev inte så helt enkelt .
I alla fall så hämtade David mig efter 2 någon gång och vi åkte ner till stan :) Vi började med att leta efter en alla hjärtansdag present till Nicke, Det blev en miranda nalle&ett häfte med tillgodocheckar ;) Tex: Frukost på sägen med alla tillbehör! osv :) Made in Sweden var ju på stan också så vi stod och kollade när Kim&Janet sjöng, men Kim är sjukt mycket bättre måste jag säga! Väldigt duktig och en riktigt speciell röst :) Sen bestämde vi oss att fika, dock fikade inte jag med David gjorde ;D Så satt vi och pratade minnen och om lite allt möjligt . Även fasst han och jag inte ses så ofta så har vi ändå hållit kontakten i 8 år tror jag det blir nu och det är ju ett tag så en del minnen finns ju :)
Vi var på stan till 4-5 eller något sånt? Sen skulle David ha skjutsat mig till Nicke, men hans föräldrar hade bilen .. Men jag har ju en underbar pojkvän som hämtade mig, :)
Nicke och jag åkte hem till honom, gav varandra presenter ( Jag fick 6 helt underbara rosor ) pratade och kollade på tv  :) Senare så var det dax för bio&mat . Vi åt på Gu va gott och riktigt gott var det! Sen gick vi till bion och vi såg Rosa pantern 2 . Jag tyckte den var klockren :D Steve Martin alltså, haha! Tycker man att den första filmen är bra så tycker man om den här så den rekomenderar jag till er som tyckte att ettan var bra!
Sen åkte vi hem och tog det lugnt :) Precis när jag somnat hör jag hur någon bankar på en balkong och jag undrar vem fan det är som håller på ( klockan var runt 1 ) men jag brydde mig inte så mycket och försökte sova . Sen hörde jag hur personen började banka på farstudörren som en idiot och sedan gick runt och bankade på en balkong och så höll det på ett tag sen fick det vara nog! Så jag tog på mig kläder och skulle gå ner och öppna för jag hörde innan en tjej skrika att ngn skulle öppna, men när jag gick ner hade hon gått . ÅH jag var så arg!! Då gick jag upp igen och var jätte pigg, lagon kul .. Men jag la mig ner och somnade till slut . Det finn verkligen folk till allt alltså .. !

Dagens då :) Jag vaknade rätt tidigt för att vara mig, 10.15 tror jag klockan stod på när jag klev upp, Nicke gick upp vid 07.15, men det är ju han .. Haha! Vi kollade på tv och tog det lugnt, sen kände jag att vi skulle göra något och tyckte vi skulle åka ner till stan så jag kunde köpa nya underkläder :) Men Nicke var inte så pigg på det, men efter mycket om och men så var vi nere på stan . Stod och provade underkläder på newyorker tills de stängde! Haha men Nicke tyckde nog det var rätt roligt för en efter en ramlade det in bh;ar och trosor in i provrummet och det slutade med att jag köpre 1 bh och 4  par trosor, mycket nöjd är jag :) !
efter stan så åkte vi till Janne och det var väl trevligt, fast jag satt mest x) De pratade om grejer som jag inte pratar om så det blev att jag bara satt. haha men det gör inget :) Nu är jag hos Nicke och vi åt McDonalds nyss, mycket gott! Fast nu är han hos sin mamma&pappa och skulle fixa lite inför Australien resan och då kände jag att jag lika gärna kunde stanna hos honom :) så snart tänkte jag att jag skulle se på Mamma Mia, sitter och lyssnar på soundtracket nu! är helt kär! hihi .
Mmen nu vet ni vad jag har gjort! skönt med sportlov nu också, hoppas alla haft en trevlig helg :) PUSSPUSs


Kommentarer
Postat av: Lina,

Härmapa min bh jue ._. hahaha

2009-02-15 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0