18;e februari

Go'morgon får man väl säga!
Jag vaknade nyss från en dröm om en haj som försökte äta upp alla som hoppade i vattnet x)
Det var läskigt faktiskt, hah .. Jag och mamma åkte hem till Linn igår så vi var där ett tag, vi satt och pratade med Linn&hennes mamma, det var trevligt :)
Sen när jag kom hem så kollade jag på tv, House! Älskar det, han är så skön haha :D Sen så pratade jag med Nicke i telefonen och efter det så kollade jag på Mamma Mia igen (a) Men den är ju bäst så :D Mamma väckte mig vid halv 5 och sa att jag skulle lägga mig i min säng för jag hande somnat i soffan, haha
Älskling ringde nyss och pratade lite med mig :)

men idag så ska jag kanske träffa Davidom han hör av sig, men jag har ingen anning om vad vi ska göra x) Det märks väl! Nu ska jag ta och äta lite frukost och rengöra min navelpiercing . Juste, jag ändrade tillbaka designen som ni kanske märkt ^^ jaja hörs senare eller så, PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0